Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Jaaroverzicht 2013 (#4)

Het laatste jaaroverzicht 2013, oktober t/m december 2013:

Oktober 2013

Oktober was een redelijk rustige maand, het feestje van DutchScene met Jasper Mook was in Haarlem eind oktober, verder was het vooral rustig thuis veel muziek luisteren.

November 2013

Begin November in Giesbeek waren de jongens van Smoking Alaska weer on stage. Ik mocht ze bezoeken en weer een paar leuke video’s schieten, die flink werden bekeken.

Op 8 november traden The Lighthouse en Cherry Red Nails op in het huis van de Nijmeegse Geschiedenis.

Verder natuurlijk het eindfestival van Popsport 2013 met 8 acts. Een prachtige avond met winst voor o.a. Funky Organizers en The Lighthouse.

Meer beelden hier: http://www.youtube.com/playlist?list=PLREeoOoHYIi23izTk5deCY__Ga9Vyk4AI 



Eind november zag ik ook nog even The Aron & Florian Bevelander Bandexperience in de NDRGRND in Nijmegen.


December 2013

De enige show die ik zag was die van Lucas Hamming vorige week. Ik wilde hem ook altijd graag een keer live zien spelen. Met een kleedkamer nummer was het een mooie avond.

Voor 2013 is het nu genoeg, het is wat rustiger in het 4e kwartaal geweest, we hopen in 2014 een net zo mooi muzikaal jaar te beleven. Met in ieder geval Rock-Am-Ring, Kaf en Koren en de Roos en de bands die ik een warm hart toedraag weer te mogen zien.

Dank iedereen!



De eerste 3 delen zijn hier te lezen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten