Pagina's

zaterdag 14 december 2013

Top 10 Most Played Artists 2013!

Het is zover, de Top 10 Most Played Artists 2013. Een jaar van vele nieuwe bands, een jaar van muziek. 

Op nummer 10: The Hubschrauber, de band die ik in 2012 mocht ontmoeten en met de EP die dit jaar uitkwam terecht gekomen op  de 10e plek.

Op nummer 9: Jasper Mook, ik mocht hem in 2012 ontmoeten met zijn band I'll Pick You Up, in 2013 deed hij mee aan De Beste Singer Songwritter  van Nederland en mocht ik hem met zijn live zien tijjdens het DutchScene Feestje. 

Op  nummer 8: De band die ik niet live zag, maar wel bewonder, Arctic Monkeys gaan er dit jaar met plaats nummer 8 vandoor.

Op nummer 7: De band die ik eind 2012 mocht ontmoeten en in 2013 vele malen live mocht zien. De heren van Ashes Of Many.

Op nummer 6: De band die ik al een jaar of 6 volg, en staan ook dit jaar in de Top 10. Moke is de nummer 6.

Op nummer 5: Aron & Florian, de 2 jongens die ik vele malen mocht zien in 2013, topgasten, The Aron & Florian Bevelander Bandexperience op nummer 5!

Op Nummer 4 staan oude bekenden, want vorige jaar nog nummer 1 en dit jaar staan  ze op nummer 4, misschien wel door mijn emoties dat ik nog vele malen de muziek laat voorbij komen,  The Earphone Heads op nummer 4.

Aangekomen bij de Top 3 meest gedraaide artiesten van 2013:

Op nummer 3:  Mister Jett Rebel, met zijn EP Venus en EP Mars was hij de artiest die ook vele malen op nummer 1 stond dit jaar, daarover meer later. Nog niet live gezien, maar daar gaat verandering in komen in 2014.


De Top 2, ja het was nek aan nek, de heren van de nummer 2 ontmoet ik in 2013, met 10 live optredens die ik mocht zien, het waren geweldige momenten, in 2014 ga ik ze weer hopelijk vaak zien, het is in 2013 even niet meer gelukt. Maar de nummer 2 is iets om toch wel trots op te zijn, het zijn de heren van The Naked Sweat Drips!

De nummer 1 van 2013 is dan de band die ik in 2012 mocht ontmoeten, inmiddels zo'n 12 keer gezien, en inmiddels al vele malen ook samen in het publiek bij andere bands. De heren brachten dit jaar hun EP uit.  En ze komen gewoon nog uit Nijmegen ook, de nummer 1 van 2013 is voor The Liquid Machine!!

Hieronder  de Top 10, de tracks Top 10 volgt na volgende week, die is dan ook volledig te beluisteren  op Spotify.

En 2014..... het zal een mooi jaar worden.... :)

Top 10 - 2013 - Most Played Artists

Geen opmerkingen:

Een reactie posten