Pagina's

zondag 1 december 2013

Terugblik Popsport Eindfestival 2013

Afgelopen zondag 24 november mocht ik op mijn verjaardag een avond aanwezig zijn bij het Popsport Eindfestival 2013 mede door Stichting Popsport en de band The Lighthouse mocht ik met 2 vrienden erbij zijn. 

PopSport coacht jonge, talentvolle muzikanten die verder willen komen met hun eigen muziek. Deelnemers komen samen, volgen creatieve en zakelijke workshops en bouwen een handig netwerk op. 

Ik mocht in het verleden al in Trianon en Willemeen een aantal bands uit Gelderland bekijken van Popsport Gelderland en daarbij was The Lighthouse door. 

Het eindfestival had de volgende 8 deelnemers:

Ik mocht na deze avond wel zeggen dat er een ijzersterk deelnemersveld was. 8 keer was het genieten geblazen. 

The Syrens die met de samenzang van de dames me een rustgevende indruk gaven. 

Staalmeesters die met flink wat instrumenten op het podium stond. 

Lotte Scherjon met haar prachtige liedjes het publiek tot stil zijn bracht. 

Claudy Wolfs die met haar Nederland talige liedjes het publiek lied meezingen.

All Downhill From Here de punkband die over het podium vloog.

Contrast die met een geweldig band zijn raps ten gehore bracht. 

Funky Organizers, de naam zegt het al, Funky muziek, en wat lekker was dat.

En de heren uit Nijmegen The Lighthouse, en na vele malen live gezien te hebben was dit het beste optreden ooit. 

En de winnaars waren...........

Winnaar PopSport Talent Award 2013: Funky Organizers  (PopSport Zeeland)
Winnaar Best Song 2013: Lotte Scherjon (PopSport Drenthe)
Winnaar Rete Strak 2013: Funky Organizers  (PopSport Zeeland)
Winnaar Original Sound 2013: The Syrens (PopSport Noord Holland)
Winnaar Best Performance 2013: Contrast (PopSport Flevoland)
PopSport Publieksprijs 2013: The Lighthouse (PopSport Gelderland)
Nogmaals van harte gefeliciteerd! Inschrijven voor Popsport 2014 kan via: http://www.popsport.nl











Geen opmerkingen:

Een reactie posten