Pagina's

maandag 29 april 2013

Genoten van hele mooie jaren!


door The Earphone Heads Fanpage (Notities) op maandag 4 februari 2013 om 19:16:

Eerder thuis, na een vreemde dag, iets wat onderdeel was van je leven is dan vandaag gestopt. Langzaam begint het door te dringen. Zaken aanpassen en een begin maken aan een blog over iets wat niet leuk is. Na 3 mooie jaren is er een einde gekomen aan een mooie tijd met 4 jongens. ;) :P

Zoals de meeste mensen in mijn omgeving weten ben ik al jaren actief met The Earphone Heads. Ik weet nog jaren terug dat ik enthousiast overal vertelde hoe geweldig deze heren waren. Dit werd steeds sterker en ik bleef al die jaren vol lof over deze band.

Mijn gevoel had het goed, ik merkte dat er iets was, en hoewel het als band heel moeilijk is om dan de knoop door te hakken,  wil ik Sam en Joost bedanken voor de persoonlijke berichten. Hieraan merk je dat de band altijd vol lof over de fanpage sprak. De jaren waren ook super mooi.

Met een brok in mijn keel schrijf ik dan de allerlaatste blog, sinds het nieuws bij mij aan kwam, voelde ik het gevoel van hoe geweldig deze jaren waren. En ik merk dat ik daarover heel veel kan en wil schrijven.

De eerste blogs lees je terug. https://www.facebook.com/EPHFans/notes en ondertussen zet je nog een keer die EP op.

Je bekijkt de live beelden nog een keer. http://www.youtube.com/playlist?feature=edit_ok&list=PL53B24E831BD6ABE0 en dan denk je wat waren het toch geweldige jaren.

  • Na 22 shows die ik mocht zien, begon in februari 2010 in Muziekcafé Allicht en in december 2012 was ik blij dat ik die laatste show mocht meemaken in Trianon. Alle momenten waren stuk voor stuk hoogtepunten.
  • Van het overnachten in Den Haag en Breda, om toch die shows te kunnen zien. Van het meerijden met de band en het meerijden met Joop in Utrecht, Wageningen.
  • Van de Kapelsessie in Nijmegen tot de release van de EP in Doornroosje of de EP in Luxor Live.
  • Van de DutchScene Tour tot deelname aan De Roos van Nijmegen, van het stemmen in de verschillende wedstrijden tot het optreden op de Affaire.
  • Maar ook de momenten dat we gezellig aan het kletsen waren en de drankjes die we na afloop dronken.
  • Van een doos EP’s tot aan de shirts die ik kocht (voor mezelf, maar vooral voor andere).
  • Van de http://eph-fansite.com  tot aan de fanpage op facebook.

Ik heb al die jaren genoten, de steun en de complimenten die ik kreeg van de band. Iedere keer weer was dat geweldig. Wat hebben `we` mooie jaren samen meegemaakt.

Mijn dank gaat dan ook uit aan de jongens. Heel veel succes in de toekomst, want 1 ding weet ik zeker, ik blijf jullie volgen!  Dank jullie wel Sam, Joost, Niels en Gijs voor de mooie jaren! 

Want wat heb ik veel nieuwe mensen mogen leren kennen door jullie: Amy, Maaike, Joop, Stanley, Kim, maar ook heel veel nieuwe bands. 

Heel veel liefs, 

Henry van den Berg



Friends and Fans: De fansite http://eph-fansite.com blijft tot eind februari in de lucht, daarna zal deze via http://eph-fansite.jouwweb.nl/ te bekijken blijven. De fanpage zal voorlopig blijven. Hier zal ik wanneer er nieuws is over de jongens nieuws blijven plaatsen. En we hebben natuurlijk alle live beelden op you tube. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten