Pagina's

zondag 21 april 2013

The Liquid Machine!

Gisteren (20 april) stonden de heren  van The Liquid Machine weer op het podium. Dit keer in Groesbeek tijdens Rock 2da Bone VI. Eerder zagen we bij Rock 2da Bone al Kayser Karel, The Earphone Heads en Black Botlle Riot. De 6e editie van ROCK 2da BONE! Op het programma staan dit keer: DEAD MAN'S CURSE, THE LIQUID MACHINE, FLOODRIDERS & SHAEMLESS. 

The Liquid Machine die ik zelf komende mei 1 jaar op de voet volg. Ik probeer zoveel mogelijk de heren te zien spelen. Hjerre, Maarten, Pascal, Maarten sprak ik de afgelopen weken veelvuldig over de Roos van Nijmegen 2013. De heren wonnen zelf in 2012. Maar nu stonden ze na de Finale Gesel van Gelderland weer op het podium. Publieksprijs op zak tijdens de Gesel en de komende release van de EP gaat het lekker druk worden.

Met dus finale en winst van de Roos 2012 bij Jury en Publiek, Finalist Kaf en Koren 2012 & Gesel 2012/2013 gaat het lekker met de heren.

Ik heb ze nu 8 keer gezien. Maar deze show was echt lekker. Misschien wel door geen wedstrijd, misschien wel door mijn eigen gevoel. Hoe dan ook, kijk voor jezelf en ga ze eens live checken.






Meer The Liquid Machine Live!

Op 30 april kun je ze zelf ook live zien tijdens Oranjepop 2013. Meer over dat festival later deze week. Op 25 mei de release van de EP in Merleyn en dan voor mezelf een klein feestje, ga ik deze band voor de 10 keer zien. 

Agenda:
30 april: Oranjepop Nijmegen!
9 mei: Release Videoclip tijdens Finale de Roos van Nijmegen.
25 mei: EP Release in Merleyn! 

Meer beelden van Rock 2da Bone in Maddogs Groesbeek: Klik hier!



Doeiiiii.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten