Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Artiest van de Week: Jett Rebel!

Jett Rebel heeft na een aantal bands, de overstap gemaakt richting een solo carrière. Als Serious Talent regelmatig op 3FM te horen. Na Do You Love Me At All is Louise de tweede single van zijn EP Venus en een tweede EP is in de maak.

De EP bevat verder het prachtige Should Have Told You en Romance. Darla My Darling sluit de EP af.

Het gaat snel met Jelte Tuinstra onder de naam Jett Rebel is hij de afgelopen weken niet weg te slaan van 3FM en dat is als fan absoluut niet erg. 


Ook hij gaat op tour door Nederland, is vanavond 19 oktober te zien op Nederland 3 bij Gerard Ekdom's TopPop3, Muziekcafé op Radio 2 is vanmiddag 19 oktober tussen 16:00 en 18:00 uur te horen waar Jett ook op het podium en was eerder artiest van de week in mijn charts (week 38 en 39). 


In week 42 is het dus weer gelukt, mede door de fantastische EP, de track Louise die al wekenlang in de Top 10 van mijn Charts staat en Do You Love Me At All die we ook in de favotracks zien. De charts zijn iedere maandag via hier, Facebook of Spotify te vinden.  

Jett mocht ik eerder met Valerius zien spelen in Luxor Live als voorprogramma van Only Seven Left. Nu gaat Jett dus lekker solo. En dat gaat al lekker. Dus nog een extra promo vanuit mijn kant. :)


Ook hij speelt veel door het land, in december in Luxor Live Arnhem waar ik Jett  voor het eerst live solo zal zien, kaarten zijn te koop. Hij hem in de gaten! Check hier de fantastische video van "Louise". 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten