Pagina's

zondag 13 oktober 2013

Release "Seasons Never Change" - Like a RollerCoaster

Deze blog verscheen eerder hier!

Morgen een week geleden was de release show van Ashes Of Many.  Te lezen bij de beschrijving van de facebook page: “We don’t easily fit a genre. We combine our individual musical influences, and this way we manage to develop our own sound, which we tend to call melodic metalcore.” Our own sound is wat het is. Ik heb veel bands gezien en het genre is niet 1, 2, 3 waar je me zou vinden, maar after de halve finale van de Gesel van Gelderland was ik onder de indruk van deze band.

Tijdens de Finale van de Gesel was het weer een showtje en ze wonnen de Gesel. Met wat beelden tijdens beide avonden zag ik dat ze de release van het eerste album in de bovenzaal van de Luxor gingen presenteren. En nu ik die zaal de afgelopen maanden vaak mocht bezoeken (The Earphone Heads, Only Seven Left) en mijjn indruk vrij positief was, besloot ik last minute die week een bezoek te brengen aan deze release.

'Seasons Never Change' is de titel van het eerste volledige album van de heren, Vocals: Koen Guitar: Roland Guitar: Nout Bass: Joren Drums: Dimitri brachten deze avond een mooie release. Het gehele album kwam deze vond voor mijn gevoel in vogelvlucht voorbij. Een reis die je kunt beschrijven als een rollercoaster. Maar 1 waarvan je na afloop van kunt blijven genieten. Vreemd voor iemand die rollercoasters meestal maar overslaat.

Eind maart staan ze  weer in Arnhem en daarna gaan ze ook een tourtje door België en Duitsland doen. Knap werk van deze heren uit Arnhem e.o. 

Wil jij het album ook beluisteren en /of kopen? Dat kan via: 

Meer informatie over Ashes of Many: 

De show is als afspeellijst te vinden @ Youtube:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten