Pagina's

zondag 13 oktober 2013

We Are Close Up - I Am October

Het is oktober, buiten vallen de regendruppels en ik, ik schrijf rustig een stukje over de nummer 1 uit mijn last fm lijst van deze week. De EP werd 1 in de albums, de band nummer 1 als artiest en de single Cold War Affair is de de meest gedraaide track deze week. Alles helemaal nieuw in mijn lijstjes. De hele lijst volgt morgen, maar we geven de nummer 1 vast de Spotlight in de blog over de #1. 

De band die ik vorig jaar Appelpop (2012, Next Best Band) mocht zien spelen, Summer Day bleef lang in mijn hoofd hangen. Deze week hebben we het over Close Up. Afgelopen week nog op de site van Coldplay en dat terwijl de band gewoon uit Nederland komt. Utrecht is plaats waar ze Indie Poprock maken.  



De EP I Am October kwam hoe kan het ook anders 1 oktober uit.  4 tracks waaronder dus Cold War Affair. Maar het prachtige Fade mag er ook zeker wezen. De band bestaat uit 4 jongens, Sam, Daan, Jasper en Tom en stonden dit jaar al bij 3fm en deze week is het nummer Cold War Affair mijn favoriete en most played track. 

De EP is te downloaden en te verkrijgen, voor meer informatie check de links hieronder.


http://www.wearecloseup.com/
www.facebook.com/wearecloseup
www.twitter.com/wearecloseup
www.youtube.com/closeupmusic
www.wearecloseup.bandcamp.com



De gehele lijst is vanaf morgen in mijn blog te bekijken en te beluisteren via Spotify!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten