Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Maar…. Niet van dit is mogelijk….. als jullie muzikanten er niet waren. Dank jullie wel. Liefde.

100 likes verder, de pagina die begon nadat mijn Fanpage voor The Earphone Heads (deels) was gestopt. Mijn passie voor muziek en diverse bands volgen heeft in de jaren een flinke groei meegemaakt. Zo begon ik alweer 6 jaar terug, in september met Moke tijdens Appelpop. Deze band groeide tot een gevestigde naam binnen de muziek in Nederland. Ik mocht deze samen met een vriendin in de jaren vele malen zien. Ik denk ondertussen 25 keer, zeker weten doe ik dat niet.

Maar lijstjes bijhouden heb ik sinds eind 2009 wel gedaan. Toen ontmoet ik 1 van de toenmalige bandleden van een andere band. Niet veel later volgde ik deze band op de voet. En mensen die me kennen weten natuurlijk dat ik het heb over The Earphone Heads. 27 keer mocht ik deze heren live zien spelen.

Vanaf 2012 ontdek ik meer en meer bands, groeit mijn interesse in de muziekindustrie van beginnende muzikanten. Ik ontmoet steeds meer muzikanten.  En sinds al die tijd filmen, maar dat groeide in de jaren meer, 2012 was wel een top jaar met filmen en de youtube page liep steeds beter.

Begin 2013 moet het er dan van komen een page on facebook waar ik mijn filmpjes kwijt kan, maar ook de verschillende muzikanten kan promoten, aandacht schenken aan de bands die net beginnen of wat meer aandacht kunnen gebruiken. Vaak bands uit de regio en soms duikt er iets meer nationaal uit.
Muziek hoort daarbij en ook mijn lastfm pagina, daar is het ieder jaar, sinds 2007 een lijstje uitgekomen, wekelijks, maandelijks en jaarlijks. Die charts zijn weer wat meer op de pagina te vinden. Ook wat meer nieuws over de bands en de verschillende sites, zoals lastfm en natuurlijk het youtube kanaal. Zonder dat kanaal geen uploads.

Ik heb zoveel verhalen over de jaren, van de gezellige gesprekken met de muzikanten. De waardering en de gezelligheid van al die mooie optredens.

Vandaag  heeft deze pagina 100 likes. Mooie prestatie, voor de muzikanten leuk om meer te ontdekken of de updates te zien. Maar voor iedereen die ook houdt van muziek en up 2 date wilt blijven.

Wist je dat….
Doornroosje ook de pagina volgt?

De bezoekers zelfs uit Indonesië, Thailand, Turkije, Verenigde Staten,  Brazilië,  Verenigd Koninkrijk, India, Singapore, Duitsland en Tunesië komen?

De fans van de site het meest op vrijdag rond 18:00 uur online zijn?

Er inmiddels 1200 uploads te bekijken zijn @ http://youtube.com/henryvandenberg

Deze vanaf vandaag ook op de facebookpage te bekijken zijn?

Je daarvoor hierboven in op het tablad You Tube moet klikken?

MAAARRRR…. Niet van dit is mogelijk…..  als jullie muzikanten er niet waren. Dank jullie wel. Liefde.

Er zijn veel bands die ik de afgelopen 2 jaar mocht leren kennen, de 1 zag ik wat vaker dan de ander. Over 2013 ben ik inmiddels druk bezig een overzicht te maken. Altijd leuk om te zien wat je allemaal dat jaar hebt meegemaakt, inmiddels allerlei sites gemaakt, waarbij de nadruk nog altijd zal liggen bij het promoten en volgen van de vele muzikanten.

Dank jullie wel allemaal, we gaan nu voor de 200!

Doei!




PS. De Nederlandse versie is hier te vinden:  http://dyw2kthemusicentertainment.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten