Pagina's

vrijdag 18 oktober 2013

Lucas Hamming on Solo Tour

Lucas Hamming, we kennen hem inmiddels allemaal van De Beste Singer-Songwritter van Nederland. Ik zag hem jaren geleden in een Carry Slee film, en via Only Seven Left die op zoek was naar een nieuwe zanger. Hij mocht mooi mee op tour met die heren en zo zag ik hem eind 2012 samen met Only Seven Left in Luxor Live in Arnhem.



Nu is hij flink solo bezig, zijn EP was al een tijd uit, Secretly Faking My Death is mijn favoriete track en komt maandag ook in de charts binnen, via spotify en mijn facebookpagina en hier kun je de lijsten zien verschijnen. 

In december gaat meneer Hamming op solo tour, 4 clubs doet hij aan, waaronder in Arnhem, Luxor Live, kaarten zijn al te koop. En ik mag dan eindelijk Lucas solo zien. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten